Maiori är en liten stad som ligger efter den berömda Amalfikusten. Den är mycket välbesökt av turister från hela värden. Maiori är en stillsam stad där man har allt inom promenadavstånd och dessutom kommer ifrån den värsta turist strömmen. Staden har också en fantastisk strand.

Vi har ett boende i Maiori

Amici di San Francesco

Detta gästhem lämpar sig för både enskilda personer som söker en fridfull plats och för familjer som vill sola och bada. Amici di San Francesco kan även ta emot grupper. Klostret har 24 rum fördelade på enkelrum, dubbelrum och flerbäddsrum. Flera av rummen har en strålande havsutsikt och samtliga rum har wc/dusch på rummet.

Här finns ett bibliotek, en samlings sal och en matsal där gästerna serveras Italiens husmanskost. I den underbara trädgård kan du som gäst njuta i skuggan av citronträd. Gästhemmet har även en kyrka som gästerna får besöka.

För priser kontakta Klosterresor.

Renovationer under våren 2020.

Bilder från Amici di San Francesco